نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

سامره: نکونام عذرخواهی نکند، برنمی‌گردم

  • کد خبر: ۲۱۰۱۸۸
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
  • ۱
سامره: نکونام عذرخواهی نکند، برنمی‌گردم
علی سامره بار دیگر اعلام کرد تا زمانی که جواد نکونام از او بابت برخی رفتار‌هایش عذرخواهی نکند، حاضر به بازگشت نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جدایی علی سامره از سمت سرپرستی تیم استقلال قطعی به نظر می‌رسد و این چهره محبوب استقلالی خیال بازگشت به نیمکت استقلال را در قامت سرپرست ندارد. سامره در صحبتی که با علی خطیر داشته به وی اعلام کرده حاضر است در هر پستی در باشگاه استقلال فعالیت کند، اما به سمت سرپرستی تیم استقلال باز نگردد. سامره برای بازگشت شرط بزرگی را لحاظ کرده که بعید هم هست به نتیجه برسد.

او درباره اینکه در چه شرایطی حاضر به بازگشت است، گفت: «به جایگاه سرپرستی استقلال توهین و بی‌احترامی شده است. تنها در شرایطی حاضر به بازگشت هستم که عذرخواهی شود. در جلسه‌ای که آقای نکونام هم حضور داشتند، به جایگاه سرپرستی استقلال از طرف ایشان توهین شد. اگر عذرخواهی کنند به استقلال برمی‌گردم و اگر عذرخواهی نکنند حاضر به بازگشت نیستم.»

سامره درباره اینکه جواد نکونام چه صحبت‌هایی انجام داده که موجب دلخوری‌اش شده چیزی به زبان نیاورده است، اما به نظر می‌رسد عمق فاجعه بسیار زیاد است که سرپرست سابق استقلال اعلام کرده فقط در شرایطی راضی به بازگشت خواهد بود که عذرخواهی شود.


در روز‌های اخیر شایعات متعددی درباره اینکه چه کسی به جای سامره سرپرست خواهد شد، به گوش رسیده است، اما هیچ یک توسط مسئولان استقلال به تایید نرسیده تا این پست همچنان خالی باقی بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
1
اونی که باید عذرخواهی کنه شما هستی آقای سامره
آقای نکونام محبوب دل استقلال و هواداراشه نه شما
به جای شما پیشکسوتان زیادی هستند که میتونن سرپرست استقلال باشند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->